Andrzej Duda: Dziękuję mojemu rywalowi. Będę otwartym prezydentem

Redakcja Redakcja Polityka Obserwuj notkę 21

Andrzej Duda komentował wyniki sondażu exit-poll, z których wynika, że zdobył 53% głosów i wygrał wybory. Na scenie na konwencji PiS pojawiły się również córka i żona zwycięzcy wyborów.

- Bardzo dziękuję za piękne przywitanie. Dziękuję Bronisławowi Komorowskiemu za rywalizację, za rywalizację i gratulacje.

- Wybory są solą demokracji. I wysoka frekwencja zawsze służy demokracji. Dziękuję wszystkim, którzy oddali głos. Mam nadzieję, że w następnych wyborach będzie ich coraz więcej.

- Dziękuję szefowej mojego sztabu, Beacie Szydło. Ogromnie Ci dziękuje! Beata była duchem tej kampanii, to dzięki niej tak sprawnie pracowałem w tej kampanii. Chciałem podziękować szczególnie załodze Dudabusa.

- Możemy zmieniać Polskę. Opowiedzieli sie za mną, widzimy po wynikach, zwolennicy innych kandydatów. Dziękujemy! - skandowała sala polityków PiS z Dudą.

- Głęboko wierzę w to, że odbudujemy wspólnotę. Te słowa, które mówiłem w kampanii, płynęły z mojego serca. Razem możemy naprawić nasz kraj. Tego dzieła nie zrealizuje sam prezydent, jeśli nie będzie poczucia wspólnoty, kapitału społecznego. My tego potrzebujemy.

TVN24/x-news

- Prezydent ma służyć narodowi. Ma słuchać i być otwartym. Pałac będzie otwarty dla inicjatyw społecznych, również z tymi, z którymi się nie zgadzam. To nie będzie prezydentura zamknięta.

- Wspólnotę buduje wzajemny szacunek i życzliwość. Chciałbym to odtwarzać w Polsce, bo tego bardzo brakuje. Oby jak najwięcej rodaków mówiło, że Andrzej Duda jest prezydentem wszystkich rodaków. Że robi wszystko, że jesteśmy wspólnotą! - zakończył zwycięzca wyborów prezydenckich w sondażu exit poll.

- Najmocniej muszę podziękować dwóm paniom, które wytrzymały kampanię - mówił Duda, a na scenę wyszły jego żona Agata z córką Kingą, witane okrzykami "pierwsza dama".

- Dziękuję wszystkim, również Polonii, postaramy się spełnić obietnicę, postaram się być pierwszą damą - powiedziała Agata Duda.

TVN24/-x-news

Beata Szydło, wiceprezes PiS i szefowa stzabu Andrzeja Dudy: To będzie otwarta prezydentura:

TVN24/x-news

 

 

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka