Kukiz: Od nas będzie zależało, co się zdarzy. Kukiz o Lisie + wideo

Redakcja Redakcja Polityka Obserwuj notkę 156

"Wysoki wynik Komorowskiego świadczy albo o manipulacji sondażem, albo o ogromnej podatności na manipulację naszego Narodu. Od nas będzie zależało co się zdarzy. Od woJOWników" - napisał Paweł Kukiz na swoim profilu na Facebooku. 

Muzyk napisał: "Przez kilka ostatnich dni - z wiadomych względów- bardzo powierzchownie obserwowałem to, co dzieje się na "scenie" politycznej. Właściwie to tylko tę debatę obejrzałem. Reszta do mnie za bardzo nie docierała. Dziś od 5tej rano monitorowałem net i zobaczyłem m.in. to: http://wiadomosci.onet.pl/…/najnowszy-sondaz-dla-fak…/4m26kl ... I zdębiałem. Zrozumiałbym jeszcze remis albo jakąś minimalną przewagę jednego czy drugiego kandydata, ale tak wysoki wynik Komorowskiego świadczy albo o manipulacji sondażem, albo o ogromnej podatności na manipulację naszego Narodu. Od nas będzie zależało co się zdarzy. Od woJOWników. Do sztabów pana Dudy i pana Komorowskiego wysłaliśmy oficjalne listy z zaproszeniem na debatę w Lubinie. Maksymalnie do jutra rano czekam na oficjalne odpowiedzi. Wiem, że pan Duda jest gotów na spotkanie a pan Komorowski wstępnie odmówił ponieważ uważa, że ja takiej debaty nie powinienem prowadzić. Zaproponowałem więc, że debatę poprowadzi w naszym imieniu redaktor naczelny "Super Ekspresu", pan Sławomir Jastrzębowski. Po pierwsze jest dziennikarzem niezależnym (od kiedy pamiętam walił tak w jednych jak i w drugich) a po drugie "SE" to chyba jedyny jeszcze POLSKI dziennik wysokonakładowy.
Dalsze moje kroki zależą od tego jaką otrzymam dziś odpowiedź. Jedno jest pewne- nie zamierzam siedzieć cicho aż do 24.05. Dzieją się zbyt ważne dla Polski sprawy. Dobrego Dnia, Przyjaciele.
P.S. Wszystkim bardzo dziękuję za kondolencje. A teraz - do boju. Ojciec by mi nie wybaczył zaniechania. Był tytanem pracy
".

W opublikowanym wczoraj sondażu Millward Brown dla "Faktów" TVN Bronisław Komorowski uzyskał 47 proc. poparcia - to wzrost o 7 punktów wobec poprzedniego badania. Na Andrzeja Dudę oddałoby głos 44 proc. respondentów - jego wynik nie zmienił się od ostatniego badania. Niezdecydowanych jest 9 proc. Sondaż przeprowadzono telefonicznie w poniedziałek, po niedzielnej debacie telewizyjnej obu kandydatów w TVP. 

 

Kukiz skomentował też wczorajszy atak Tomasza Lisa i aktora Tomasza Karolaka na córkę Andrzeja Dudy, Kingę:
"Właśnie czytam o akcji "Lis"... Przypomina mi się Sianecki (stwierdził w "Szkle", że "Kukiz wycofał się" z wyborów). Sąd orzekł, że nic sie nie stało. ... Przebiliście- Lisy, Sianeckie, Kraśki, itp., itd - propagandzistów komuny. Za srebrniki. 
Panie Lis.... Jestem ojcem trzech Córek. Powiem Panu, że gdyby potraktował Pan choć jedną z nich w tak perfidny sposób jak dziecko Dudy, to żadna ochrona nie ocaliłaby Pańskiej grzywy a la "młody konsomolec". Darz Bór!
".

 

Wczorajszy program "Tomasz Lis na żywo" zniknął ze strony TVP, choć jeszcze dziś rano był dostępny. Spektakl Lisa i Karolaka na temat Kingi Dudy został upubliczniony przez jednego z użytkowników serwisu Youtube, jednak w ciągu dnia został zablokowany na żądanie TVP .

 

źródło: facebook.com/pkukiz, Youtube

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka