Paweł Kukiz: Nikt nie jest w stanie mnie kupić

Redakcja Redakcja Polityka Obserwuj notkę 39

Paweł Kukiz, który w sondażu exit poll IPSOS zdobył ponad 20 proc. głosów w I turze wyborów prezydenckich, podziękował tacie: - Dziękuję mojemu ojcu. Tato, wychowanie wśród książek, wśród symboliki narodowej, dom rodzinny to podstawa. Tato, nie mam słów, ale to jest w ogromnej mierze twój sukces – mówił.  

- Tutaj nie ma wodza, nie ma prezydium, nie ma stanowisk do rozdania. Elektorat nie jest „mój”, to są wolni obywatele – podkreślał w przemówieniu muzyk.

Kukiz przerwał w piątek kampanię wyborczą ze względy na chorobę ojca. - Nie dałeś zabić w naszym domu polskości i ja też na to nie pozwolę. Nikt nie jest w stanie mnie kupić. Zmienimy konstytucję i oddamy Polskę obywatelom – deklarował w rozmowie z TVP.

W hali sportowej w Lubinie trwa prawdziwa euforia w związku z trzecim wynikiem muzyka w wyborach w sondażu IPSOS.

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka