fot. twitter
fot. twitter

Andrzej Duda chwali Kukiza i zapewnia: Wierzę w zwycięstwo

Redakcja Redakcja Polityka Obserwuj notkę 6

- Dziękuję kontrkandydatom, którzy wzięli udział w debacie. Kierowali się miłością do Polski, zrobili to z woli naprawy Polski – podkreślał Andrzej Duda w przemówieniu po wynikach sondażowych z I tury wyborców.

- Pan prezydent wezwał mnie do debaty. Dziękuję za to panie prezydencie. Cztery miesiące o to prosiłem, odbywaliśmy debaty razem z dziennikarzami. Na pewno do debaty dojdzie, zapewniam pana prezydenta – mówił Duda.

- Trzeba naprawić Polskę w bardzo wielu obszarach. To oznacza zmianę na urzędzie prezydenta – przekonywał.

Duda dziękował wszystkim wyborcom, również tym, mieszkającym poza granicami Polski. – Przed nami bardzo trudne dwa tygodnie, wielkiej, ciężkiej pracy. Dziękuję za to, co zrobiliście. Proszę wszystkich o jeszcze więcej wsparcia, bez którego nie wygramy. A ja wierzę w zwycięstwo – deklarował kandydat PiS na prezydenta.

- Nie wolno dzielić Polaków i spychać niektórych na margines. To musi się zakończyć. Polska jest jedna. Musimy zbudować zaufanie społeczne. Zawsze mówiłem: prezydent musi słuchać reprezentatywnych grup społecznych i dlatego jestem gotów do dyskusji ze wszystkimi, którzy chcą naprawy Rzeczpospolitej – dodawał.

Andrzej Duda chwalił również kampanię Pawła Kukiza: - Gratuluję świetnego wyniku Pawłowi Kukizowi. Jest wielkim patriotą, a JOW-y to ogromnie ważny temat do dyskusji. Należy dokonać zmiany konstytucji i wprowadzić referendum obywatelskie, głos obywatelski. Ten głos powinien być przez władzę szanowany – mówił Duda.

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka