Deklaracje, obietnice i krzesło dla Komorowskiego (wideo) #debata

Redakcja Redakcja Polityka Obserwuj notkę 26

Prezentujemy wybrane wypowiedzi kandydatów na urząd prezydenta z wczorajszej debaty w TVP. 


Grzegorz Braun: Nieobecność pana Komorowskiego to dobry trend

 

Andrzej Duda: Musimy tworzyć własny nurt w polityce europejskiej i światowej

 

Adam Jarubas: Chcę dać dobrą zmianę pokoleniową w polskiej polityce
 

 

Janusz Korwin-Mikke: Albo zmienimy Polskę na normalną, albo spotkamy się na Wyspach
 

 

Marian Kowalski:  Jestem głosem tych, dla których nie ma miejsca w Polsce
 

 

Paweł Kukiz: Mam dla pana prezydenta krzesełko, żeby był z nami symbolicznie
 

 

Magdalena Ogórek: Startuję, by pokazać, że kobiety też mogą walczyć
 


Janusz Palikot: Wybór jest prosty: albo ja i postęp, albo konserwa, stagnacja i emigracja
 


Paweł Tanajno: Mam dość tego politycznego bałaganu i niesprawnej administracji państwowej
 

 

Jacek Wilk: Mam nadzieję, że w tych wyborach Polacy dadzą szansę nowemu pokoleniu 
 

 

źródło: TVP/x-news

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka